Έλληνες Βοηθοί Οπερατέρ: Πέσανε τα εισιτήρια φαίνεται και βγήκε να πει κανά χωρατό όπως παλιά...

Τετάρτη 18 Μαΐου 2011

Πέσανε τα εισιτήρια φαίνεται και βγήκε να πει κανά χωρατό όπως παλιά...


Φ.Τρίερ: «Καταλαβαίνω τον Χίτλερ έστω κι αν δεν ήταν καλός άνθρωπος»
Ο Δανός σκηνοθέτης Λαρς Φον Τρίερ ανέφε σήμερα στη διάρκεια συνέντευξης Τύπου στο Φεστιβάλ των Καννών ότι «καταλαβαίνει τον Χίτλερ», έστω κι αν«δεν ήταν ένας καλός άνθρωπος», προκαλώντας κάποια δυσφορία στους παριστάμενους.
«Καταλαβαίνω τον Χίτλερ. Πιστεύω ότι έκανε άσχημα πράγματα, ναι οπωσδήποτε, όμως μπορώ να τον φανταστώ καθισμένο μέσα στο μπούνκερ του στο τέλος»,δήλωσε ο κινηματογραφιστής, η ταινία του οποίου «Melancholia» παρουσιάζεται απόψε στο επίσημο διαγωνιστικό πρόγραμμα του φεστιβάλ.
«Λέω μόνον ότι καταλαβαίνω τον άνθρωπο. Δεν είναι ένας καλός άνθρωπος, όμως καταλαβαίνω πολλά πράγματα σαυτόν και έχω μια μικρή συμπάθεια γιαυτόν. Όμως ασφαλώς δεν είμαι υπέρ του Δευτέρου Παγκοσμίου Πολέμου, δεν είμαι εναντίον των εβραίων», συνέχισε ο 55χρονος Λαρς Φον Τρίερ, πιστός στη φήμη του ως προβοκάτορα.
«Είμαι ασφαλώς με τους εβραίους, αλλά όχι υπερβολικά, επειδή το Ισραήλ γίνεται μερικές φορές ενοχλητικό», συνέχισε ενώπιον ενός ακροατηρίου μοιρασμένου ανάμεσα σε γέλια και ενοχλημένη σιωπή.
Δίπλα του, η πρωταγωνίστρια της ταινίας του, η Αμερικανίδα Κίρστεν Ντανστ, φαινόταν να δυσφορεί μουρμουρίζοντας μάλιστα «Oh my God» (Ω Θεέ μου).
Ο Λαρς Φον Τρίερ απαντούσε σε μια ερώτηση δημοσιογράφου σχετικά με τη γερμανική καταγωγή του την οποία ανακάλυψε το 1989, όταν πέθανε η μητέρα του.
Ο σκηνοθέτης είπε επίσης στους δημοσιογράφους ότι του αρέσει ο Άλμπερτ Σπέερ, ο σημαντικότερος αρχιτέκτονας του Τρίτου Ράιχ. «Μου αρέσει. Είχε ταλέντο. ΟΚ, είμαι Ναζί».


πηγή: tsantiri.gr